tirsdag 25. oktober 2011

Tiårsgenser


Det er godt med noen innspurter og frister. Det er så mange prosjekter - så mange strikkepinner i sving, så mange bunker med stoff, så mange ideer - men så er det jo litt fint å få noe ferdig også da!

I sommer satt jeg en natt da vi alle var våkne og skalv for det som skjedde - og fullførte en heklevest til en julibursdagsjente.

Denne gangen var det heldigvis en fredelig lørdagskveld uten skremmende nyheter - men med festing av løse tråder og strikking av halskant - bursdagsgenser til høstbarnet.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med bursdag!

    Må være fint å være håndarbeidskreativ, bra for ungene å se at klær ikke bare kjøpes i butikker eller bestilles på usynlig nett.

    SvarSlett
  2. Ja - jeg ser at det gjør inntrykk på dem at de ser at klærne blir laget, at det tar tid, - det gjør plaggene mer verdifulle for dem. Også reparasjoner ser jeg at blir verdsatt - fordi de ser at jeg faktisk sitter og gjør det.
    takk for gratulasjon

    SvarSlett

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)