tirsdag 16. november 2010

forlova!


Ingen får tøyse med kjæresteri med minstemann. Storebror har hatt kjæreste i halvannet år, sjuåringen er ikke særlig interessert. Minstemann derimot - han har jo kjæreste - han har jo MAMMA!
Og vi har tydeligvis store planer. "Jeg skal gifte meg med MAMMA!"

Nemlig.

Og han koser og steller og viser slik uendelig omsorg for denne forloveden sin at underveismammaen smelter enda mer og enda mer. "Du er alltid så fin, du, Mamma".... tenk, det. Så får jeg ligge på armen, små runde armer - og blir strøket over håret. "Jeg skal stelle deg, jeg..."

Og så krangles det innimellom så busta fyker og fyren vil flytte og ha en annen mamma -
... men når det blir kveld og natt så er alt godt, Mamma er fin og vi er venner og alt er godt.


2 kommentarer:

  1. Noe så deilig! Tenker du er heldig som får lov til å være forlovede. Nyt det så lenge det varer!

    SvarSlett

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)