fredag 7. mai 2010

kort fredag - mye liv

Ingen skriving i dag. Møter. Mye å ordne og tenke på. Hente barn tidlig. Mer å ordne. Mer å leve. Fredag ettermiddag - tid og ro - og muligheter. Det er som med våren, nye begynnelser, mange muligheter som ennå ikke er brukt opp.

Viktig å se det positive i å ikke være i fast lønnsarbeid, nemlig tid og fleksibilitet. Tid til langsom tid, bare være sammen. Ikke alltid det blir så mye av mine prosjekter, men jeg er da der, med ungene, tilgjengelig, rolig barndom. Det er da noe å få til det også.

Tålmodighet. En kunst for foreldre - og mennesker generelt. La livet bare leves, bare være sammen.

Men jeg håper jeg får gravd litt i hagen uansett, da!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv! Kommunikasjon er bra! Da må DU være med! (Jeg har dessverre blitt nødt til å sperre for anonyme kommentarer pga. mye plasskrevende spam de siste månedene)